torsdag 5. mars 2015

6. Ungkarsklubben

Ungkarsklubben (Gjennomsnittsrating 1403)

Dersom "De blanke" er et bergenslag, er Ungkarsklubben en multiregional scrabblekoalisjon. Hva blir utfallet du hvis du plasserer en lavmælt trønder, en høylytt vestlending og en om mulig enda mer høylytt nordlending rundt samme scrabblebrett?
Bladfyken prøver å holde lydnivået nede.
Pokker om jeg vet. Det er ikke lenge siden den endelige lagoppstillingen til Ungkarsklubben ble klar, men resultatet har blitt en skikkelig joker i kortstokken. Ingen av disse spillerne er sterkest i sine sjikt, men kamp for kamp kan de utvilsomt slå hvem som helst, og dersom de presterer opp mot sitt beste kan de både skaffe seg selv en meget respektabel plassering og stikke kjepper i hjulene på lag med seriøse medaljeambisjoner. Jeg har kanskje ingen anelse om hvor disse gutta kommer til å ende på tabellen, men jeg er bombesikker på at jeg gleder meg til å finne det ut.

1. Andreas Winnem (1522.72)
2. Kenneth Kamp (1423.26)
3. Tommy Rex (1264.80)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar